Kérdezz meg egy marketingest vagy a vállalkozót, hogy mit szeretnek a legjobban a világon, és valószínűleg azt mondják majd neked “még több ügyfelet”. Hogyan lehet szerezni több ügyfelet? Növeld a weboldalad látogatói forgalmát! Számos lehetőség áll előtted, ebből mutatok be neked most pár egyszerű megoldást.
Hogyan növeld weboldalad forgalmát?
1. Hirdess egyszerűen a célközönségre
Minden vállalkozás számára fontos az ügyfélszerzés. Az Google Adwords hirdetési platform segítségével, kiszámítható költségek mellett tudod vállalkozásod számára biztosítani a folyamatos ügyfélszerzést. Ez talán legegyszerűbb módja az ügyfélszerzésnek. Ha az előnyöket nézzük a kiszámítható költségek mellett az itt szerzett látogatókból sokkal nagyobb eséllyel lesz megrendelő. A vásárlási ciklus négy lépéséről a Miért fontos a tartalom marketing? cikkünkben írtunk részletesebben.
2. Generálj folyamatosan tartalmat
A hatékony webmarketing ma már egyet jelent a folyamatos tartalom generálással. A weboldalad szöveges tartalma manapság az egyik legfontosabb marketing eszköz, mely segít a keresőoptimalizálásban, az ügyfelek megtartásában és megszerzésében. Már heti egy bejegyzés is sokat segíthet a látogatók számának növelésében. Itt a folytonosságon és a minőségi tartalmon van a hangsúly. Érdemes olyan témákról írni melyek vagy közvetlenül vagy közvetve, de kapcsolódnak vállalkozásod profiljához.
3. Készíts e-mail listát és hírlevelet
A mérések azt mutatják, hogy a webhelyedet felkereső látogatók több mint 75%-a többé nem tér vissza újra. Ez így van rendjén, ám kis odafigyeléssel megállíthatod ezt a folyamatot. Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy a kieső felhasználókat is újra elérd, és visszacsalogasd őket a weboldaladra. Hírlevél küldésre remek eszköz lehet a Mailchimp platform.
4. Használd a közösségi médiát
Valószínűleg nem nagyon kell magyarázni, miért fontos napjainkban a közösségi média. Segíti a márkaismertség kialakítását, forgalmat generál, a beépített funkció segítségével pedig a tartalom automatikusan megjelenik a közösségi média felületein, így még több embert érhetsz el.
5. Hozz létre egy YouTube-csatornát
Egy videó sokkal vonzóbb lehet, mint a szöveges tartalom. Itt szükség van a YouTube használatára. Ez nem csupán a világ legnagyobb videó-megosztó weboldala, hanem a második legnagyobb keresőmotor is egyben, sőt a világ második legaktívabb közösségi média platformja is.
6. Vizsgáld meg a Google Analytics adatait
A Google Analytics felbecsülhetetlen adatforrás nyújt a weboldal minden egyes látogatásáról, a legnépszerűbb oldalaktól a látogatói demográfiáig. Figyeld rendszeresen az Analytics adatait , és használd fel ezeket az információkat, hogy jobban átlásd hirdetési és tartalmi stratégiáidat. Figyeld meg, hogy milyen posztok és oldalak bizonyultak a legnépszerűbbek. Vizsgáld meg a látogatók adatait, hogy megtudd, honnan és hogyan érkeznek a látogatók a weboldaladra.