Egy cég honlapjának elmaradhatatlan része a „Rólunk” oldal. Ez mindig az egyik legnézettebb aloldal, ezért érdemes odafigyelni kialakítására, hiszen olyan lehetőségeket rejt, ami sok új megrendelést hozhat.
Amikor egy látogató a weboldalra érkezik, az esetek 80%-ában a „Rólunk” oldalt nézi meg először. Ha itt egy kevésbé vonzó bemutatkozást vagy cégtörténetet talál, akkor jó eséllyel tovább áll a konkurenciához.
Egy jól megtervezett „Rólunk” oldal tükrözi a cég identitását, amit ideális esetben már a weboldal is képvisel.
Meséljen el egy történetet!
Ha van egy története arról, hogy a terméke vagy szolgáltatása hogyan változtathatja meg az emberek életét, akkor itt fejtse ki. Bátran szakítson a marketing-szövegírás adta korlátokkal és használjon személyesebb megszólítást. A történetek közelebb hozzák a márkát a – leendő – ügyfelekhez, és jelentőséget adnak a termékeknek. Ezek úgymond „ragadósak” – az emberek könnyebben jegyzik meg és adják tovább azokat, ami újabb ügyfeleket hozhat.
Kerülje a hivatalos megfogalmazást!
A “Rólunk” oldalaknak nem feltétlenül kell hivatalosnak lennie ahhoz, hogy hiteles legyen. A legtöbb leendő ügyfél annak szavaz bizalmat, ahol magához hasonló embereket talál. Ha az oldal túlzottan szakmai, sokszor az érdeklődők elhatárolódnak, akár az érzelmi kötődés kialakulásának hiánya miatt.
Amikor az oldalt tervezi, kerülje a szakszavakat, hiszen a termék vagy szolgáltatás minél pontosabb és emberközelibb bemutatása a cél. Tudjuk, hogy ez nem egyszerű feladat, az első és legfontosabb, hogy alaposan ismerje a cégét, szolgáltatásait, termékeit. Az oldal megírása előtt érdemes készíteni egy listát a pozitív tulajdonságokról, illetve mindenről ami fontos lehet. Ez jó kiindulási alap, ami után sokkal könnyebb lesz megírni az ideális tartalmat.
Mutassa be cége fejlődését, a sikereket a kudarcokat!
Mivel minden cég egyedi és saját története van, itt lehetősége nyílik elmesélni azt. Írja le, hogyan alakult a szervezet, illetve fejlődött az évek alatt. Mindezt illusztrálhatja képekkel, grafikonokkal, ami meggyőző lehet. Ha elkészült az oldallal, véleményeztesse barátaival, cégtársaival, sőt, ha lehetősége van, az ügyfeleit is kérdezze meg. Érdemes bizonyos időközönként újra és újra áttekinteni az oldal tartalmát, hogy az aktuális-e még, vagy érdemes frissíteni rajta, hiszen ahogy Ön is, cége is állandóan változik.